نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

تیم اسکوچیچ بالاخره جمع شد| چهره ویژه: کریم باقری!

  • کد خبر: ۶۸۴۶۰
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
تیم اسکوچیچ بالاخره جمع شد| چهره ویژه: کریم باقری!
حساس‌ترین اردوی تیم ملی فوتبال از امروز در شرایطی آغاز می‌شود که شاید بتوان گفت مهمترین چهره اردو، کریم باقری است که به کمک اسکوچیچ آمده‌است.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ فهرست تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی اعلام شد و به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین تازه‌وارد این اردو، کریم باقری است! دراگان اسکوچیچ که به نظر می‌رسد به‌خوبی از وضعیت موجود آگاه است، تقریبا بی‌نقص‌ترین فهرست ممکن را اعلام کرد و بازیکنانی را به اردوی تیم ملی فراخواند که کمتر‌کسی می‌تواند روی نام آن‌ها انتقادی را وارد کند.


همه بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی همراه تیم ملی راهی منامه نخواهند شد تا تیم ملی با ۲۳‌بازیکن راهی این شهر شود که بدون‌شک یکی از خط‌خورده‌ها از دروازه‌بان خواهد بود، چرا‌که ۴ دروازه‌بان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. البته تیم ملی می‌تواند با ۲ بازیکن بیشتر راهی منامه شود و در‌این‌صورت برای بازی رسمی ۲ بازیکنی که از فهرست تیم ملی خط خواهند خورد، باید بازی را از جایگاه ویژه دنبال کنند. در این‌صورت تنها یک بازیکن از اردوی تیم ملی کنار گذاشته خواهد شد و تیم ملی با ۲۵ بازیکن به بحرین سفر خواهد کرد.

 

در روز‌های آ‌ینده فدراسیون فوتبال درباره تعداد نفرات اعزامی به‌همراه تیم ملی تصمیم‌گیری خواهد کرد. یک یا ۳ بازیکن؟ این در روز آخر تمرین تیم ملی در کیش مشخص خواهد شد و بازیکن یا بازیکنان خط‌خورده مجبور به بازگشت به تهران می‌شوند.
رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی‌۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا‌۲۰۲۳ در گروه‌C، از روز پنجشنبه ۱۳‌خرداد در منامه بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.


شروع رسمی حساس‌ترین اردوی تیم ملی

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری اردو جهت شرکت در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی، وارد هتل المپیک شدند. بعد از آنکه فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی‌۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا‌۲۰۲۳ اعلام شد، طبق برنامه از‌پیش اعلام‌شده، ملی‌پوشان از دیروز در محل هتل المپیک برای برپایی اردو حاضر شدند. پس از هماهنگی‌های ایجاد‌شده، بازیکنان تیم ملی رفته‌رفته به محل هتل المپیک رفتند تا جمع ملی‌پوشان جمع شود. جعفر سلمانی، بازیکن پورتیموننزه پرتغال، نخستین بازیکنی بود که وارد هتل المپیک شد. پس از سلمانی، صادق محرمی مدافع دیناموزاگرب و شجاع خلیل‌زاده بازیکن الریان در محل اردوی تیم ملی در هتل المپیک حضور پیدا کردند.


حضور مصلحتی آقا‌کریم در تیم ملی!

کریم باقری با موافقت مدیریت باشگاه پرسپولیس در اردوی تیم ملی فوتبال حضور پیدا می‌کند. با پیشنهاد رسمی از‌سوی فدراسیون فوتبال و موافقت مدیریت باشگاه پرسپولیس و با هماهنگی کادر فنی، کریم باقری برای مدتی کوتاه، در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان حضور پیدا می‌کند تا در راه صعود به جام‌جهانی در کنار دراگان اسکوچیچ فعالیت کند. بعد از آنکه پیشنهاد مسئولان فدراسیون فوتبال به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسید، بررسی تمام ابعاد این پیشنهاد در دستور‌کار قرار گرفت. در این مسیر، از یحیی گل‌محمدی نیز نظرخواهی شد و بنا به مصلحت‌اندیشی ملی، کمک به تیمی که متعلق به ۸۵‌میلیون ایرانی است و نگاه ملی که همه پرسپولیسی‌ها در طول تاریخ به فوتبال کشورمان داشتند، به‌صورت موقت و تنها تا پایان دور مقدماتی انتخابی جام‌جهانی، باقری به‌عنوان دستیار اسکوچیچ به کادر فنی تیم ملی اضافه می‌شود.

 

تیم ملی کشورمان روز ۱۳‌خرداد مقابل هنگ‌کنگ، روز ۱۷‌خرداد برابر بحرین، ۲۱‌خرداد مقابل کامبوج و درنهایت سه‌شنبه ۲۵‌خرداد با عراق در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی بازی خواهد کرد و بعد از اتمام این ۴ مسابقه، کریم باقری به‌همراه محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری از اردوی تیم ملی به تمرینات پرسپولیس بازمی‌گردند.


اسکوچیچ: ۸۰‌میلیون دلیل برای انگیزه‌داشتن داریم

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، بعد از آنکه اسامی بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی را اعلام کرد، درباره آخرین وضعیت تیم ملی گفت: چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم، انضباط است نه انگیزه. نیازی نیست به انگیزه اشاره کنم، چراکه وقتی کسی کشورش را نمایندگی می‌کند، باید سرشار از انگیزه باشد. وقتی برای تیم ملی ایران بازی می‌کنیم، ۸۰‌میلیون دلیل برای انگیزه‌داشتن داریم. سرمربی تیم ملی با اشاره به تمرکز اعضای تیم روی نخستین بازی از دور برگشت مسابقات، بیان کرد: اکیدا همه را در تیم ملی از فکر‌کردن یا صحبت‌کردن درباره مسابقات گروهی‌مان در آینده منع می‌کنم.

 

تنهادغدغه ذهنی ما، هم‌اکنون بازی با هنگ‌کنگ است و سایر مسائل فقط باعث برهم‌خوردنِ تمرکزمان می‌شود. زمانی‌که همه‌چیز بر وفق مراد باشد، مسلما همه‌چیز آسان خواهد بود؛ اما باید در شرایطی ذهنیت صحیح را حفظ کرد که همه‌چیز برضد ما‌ست. اسکوچیچ با اشاره به خواسته خود از ملی‌پوشان تصریح کرد: حق نداریم هیچ اشتباهی مرتکب شویم. من از بازیکن‌هایم می‌خواهم شخصیتشان را به نمایش بگذارند. آن‌ها ظرفیت لازم برای موفقیت را تمام‌وکمال دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->